افزودنی تسریع کننده گیرش بتن و ملات OC17–FREEZE PROTECTION

به منظور تسریع در سخت شدن بتن و ملات های سیمانی در آب و هوای سرد و زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این ماده می توان به منظور افزایش مقاومت های زودرس و اولیه بتن استفاده نمود.

افزودنی مایع OC17–FREEZE PROTECTION به منظور تسریع در سخت شدن بتن و ملات های سیمانی در آب و هوای سرد و زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این ماده می توان به منظور افزایش مقاومت های زودرس و اولیه بتن استفاده نمود.

مصارف:

اجرای بتن و ملات سیمانی در فصول سرد

خواص و مزایا:

  • کاهش زمان گیرش بتن
  • تسریع در فرایند هیدراسیون سیمان
  • فاقد کلراید
  • فاقد حلال
  • افزایش مقاومت های زودرس و اولیه بتن

جدول خواص :

رنگ شفاف
حالت فیزیکی مایع
پایه نمک های معدنی
دانسیته (۲۰+ درجه سانتی‌گراد) g/cm3 43/1
میزان مصرف مخلوط بتن تازه حداکثر ۱% وزن سیمان

ملات سیمانی معادل ۲% وزن سیمان در مخلوط

دمای مصرفی ۱۰- تا ۲۵+ درجه سانتی‌گراد
انبارداری ۱۲ ماه در بسته بندی اصلی در دمای ۱۰+ الی ۳۵+ درجه سانتی‌گراد و به دور از یخ‌زدگی، باد و باران و تابش مستقیم آفتاب و منبع حرارتی
بسته‌بندی ۲۰ کیلوگرم، ۲۰۰ کیلوگرم

دستور العمل مصرف:

این افزودنی مایع می تواند به آب مخلوط بتن اضافه شود و یا بطور همزمان با آب به داخل میکسر افزوده گردد. تمامی ابزار و تجهیزات به سادگی با آب تمیز می‌شوند.

نکات مهم:

  • رعایت آیین نامه ها در مورد شرایط بتن ریزی در فصل سرما الزامی است .مصالح مصرفی در بتن نباید یخ زده باشند. دمای مصالح سنگی، آب و سیمان مصرفی در بتن همواره باید بالاتر از ۲ + درجه سانتی‌گراد باشد. در صورت لزوم باید از آب گرم استفاده شود. در هر صورت دمای مخلوط بتن تازه (براساس مقررات آئین نامه‌ها) نباید کمتر از ۵+ درجه سانتی‌گراد باشد
اشتراک اطلاعات این صفحه در شبکه های اجتماعی:
Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp